dinsdag 1 april 2014

De appelboom!!

Ik heb een appelboom !!!


Ha goeie hé !!!

De versiering om de boom zijn mijn onderzetters die ik laatst maakte,dus daar moet ik weer even nieuwe voor maken :-)


Ik mocht dus alweer een beetje haken,wat fijn!!

De tuin is verder nogal kaal,maar daar word hard aan gewerkt , gisteren de hele dag bezig geweest met vooral verplaatsen van planten van de achtertuin naar de voortuin :-)
Want plannen met de achtertuin :-)




Ik moet er wel even bij zeggen dat mijn leuke man echt te gek is en zonder blikken of blozen gehaakte appeltjes in mijn boom hangt haha!!

En een perenboom!!


Die staat in de achtertuin!!


Volgens mij ben ik wel toe aan een nieuwe barbecue :-)


Mooie manier om alle begonnen en nooit afgemaakte projectjes te verwerken!


Het appel en peren patroontje zijn van Ingrid
En bij het verdorde bloemetjes uit de potten halen trok ik per ongeluk een paar goeie mee,dus die heb ik in een vaasje gezet! (ik leer het ook nooit ;-))

(ik vraag me trouwens soms serieus af wat de buren nou eigenlijk van me denken :-))

10 opmerkingen:

  1. Whaaaaaaa ik zei het al eerder, gek mens ! En wat kan jou 't schelen wat de buren van je denken.
    Ik ben het weekend serieus 3 uur bezig geweest met onkruid trekken, bluh. Het enige wat nu in mijn tuin bloeit zijn vergeet-me-nietjes oh en de magnolia, meer niet. Ik voel een Ranzijn-bezoekje aankomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cool idee zeg! Ik ga de bomen bij ons in de buurt maar is versieren aangezien ik niet over een eigen boom beschik ;)
    Kan het jou eigenlijk wat schelen wat een ander van je denkt? Het is toch je eigen tuin, dan moet je ook helemaal zelf weten wat je daar mee doet :)
    Liefs,
    Lola

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die denken dat jij geweldig bent en ik denk dat ooooook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha jij fleurt de straat aardig op zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ok, geef jij dan mij zo'n leuke man? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bien, ik heb jou genomineerd voor de Liebster award.
    Kijk je even op mijn blog? http://www.barbaramama.nl/2014/04/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahahaha geweldig!!!
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, ik vind dit echt TE leuk! En die man van jou is echt te gek! Die van mij zou werkelijk een ander huis zoeken geloof ik als ik gehaakte appeltjes in de boom ga hangen ;-). Dusss....geniet ervan! :-)

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De ideale man! :-) Gelukkig heb ik er ook zo eentje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen